תפריט

מדוע משתמשים בציפוי פוליאוריאה לאיזה עבודות זה מתאים?


מהו ציפוי פוליאוריאה ולאיזה סוגי עבודות הוא יכול להתאים? כל מה שצריך וחשוב לדעת על מערכת ציפוי פוליאוריאה בעמוד שלפניכם.

מערכת ציפוי פוליאוריאה בהתזה חמה, הפכה בשנים האחרונות לבחירה העיקרית של מתכננים ויועצי איטום, וזאת לנוכח התכונות הייחודיות של המערכת והיקף השימושים בה. מערכת ציפוי זו משמשת למגוון רחב של עבודות איטום, כאשר היתרון המרכזי של ציפוי פוליאוריאה בא לידי ביטוי בעמידות חומר הציפוי המגן על המשטח גם בפני שחיקה ובלאי טבעי וגם בפני מגע עם חומרים כאלו ואחרים היכולים להזיק למשטח הנאטם.

איטום באמצעות פוליאוריאה – מה חשוב לדעת?

פוליאוריאה הוא חומר ציפוי לאיטום איכותי ופונקציונאלי המיועד למגוון רחב של עבודות איטום. השימוש בחומר איטום זה נעשה באמצעות התזה חמה בטמפרטורה ממוצעת של 60-70 מעלות, כאשר הריאקציה בעת ההתזנה מקנה לחומר את תכונותיו הייחודיות ואת יכולת הייבוש המהירה. חשוב לציין שביצוע עבודות ציפוי פוליאוריאה בהתזה חמה מחייב הסמכה מקצועית בכל הנוגע לשימוש בציוד התזה בוכנתי דו ראשי המשלב בתוכו סלילי חימום בשילוב אקדח התזה עם הזנה חוזרת כפולה.

השימוש במערכת ציפוי פוליאוריאה בהתזה חמה, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של תכונות ייחודיות כגון:

  • זמן התקשות מהיר במיוחד – עד 45 שניות
  • יכולת הדבקות מיטבית לכל סוגי המשטחים, לרבות משטחי בטון, פלדה, עץ, פלסטיק ועוד
  • יכול גמישות והתארכות ממוצעת של 300 עד 400 אחוז!
  • עמידות גבוהה בהלימה ושחיקה
  • עמידות גבוהה באמצעי מתיחה וקריעה
  • מערכת איטום ידידותית לסביבה

חשוב לציין שכל אחת מהתכונות המאפיינות את ציפוי הפוליאוריאה מהוות יתרון מקצועי בביצוע עבודות איטום לכל סוגי המשטחים.

יישומי ציפוי באמצעות פוליאוריאה

מערכת ציפוי פוליאוריאה בהתזה חמה ניתנת ליישום במגוון רחב של משטחים, ולכן, ניתן לבצע באמצעותה עבודות ציפוי למגוון רחב של מטרות איטום, לרבות, ציפוי לצינורות, ציפוי לבריכות שחייה ובריכות נוי, ציפוי לחניונים, ציפוי למארגי מים, ציפוי למפעלים ומרכזים לוגיסטיים ועוד. השימוש במערכת ציפוי זו נפוץ גם בשל עמידות חומר הציפוי המגן על המשטח וגם לנוכח זמן ההתקשות הקצר. בשימוש בחומרי איטום מסוימים נדרשת המתנה של עד 72 שעות עד לאפשרות להנחת חפצים על גבי המשטח הנאטם, כאשר השימוש בציפוי פוליאוריאה מקצר את תקופת ההמתנה באופן משמעותי, כאשר הייבוש של הציפוי מתרחש תוך שניות בודדות (עד 50 שניות).

יחד עם זאת, חשוב לציין שביצוע עבודות ציפוי פוליאוריאה בהתזה חמה, מחייב ידע מקצוע מצד קבלני הביצוע לצד בדיקות מקדימות הכוללות בין היתר בדיקת תשתית הכוללת: בדיקת ציפוי קיים, בדיקת שליפה לצרכי הערכת עובי ציפוי נדרש, בדיקת חספוס ובדיקת לחות וטמפרטורת הסביבה. כמו כן, חשוב לציין שיישום עבודות ציפוי בפוליאוריאה מחייבות ניסיון מעשי בכל הנוגע לשימוש בחומר ציפוי ואיטום זה.