תפריט

שיקום בטון לאחר שריפה


שריפה עלולה לגרום לנזק עצום למבנים, כאשר מעבר לנזק אשר נובע מהעשן והפיח, גם המים בהם נעשה שימוש לצורך כיבוי השריפה, עלולים לגרום למבנה נזקים שונים כמו: עובש וקורוזיה. כמובן, שבמידה והנזקים הללו, לא יטופלו בצורה מהירה ואיכותית, הנזקים רק עלולים להחמיר עם הזמן ולגרום להרס גדול אף יותר מזה אשר נגרם מלכתחילה. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לנקוט בפעולה מהירה וליצור קשר עם קבלן שיקום מקצועי המתמחה באופן פרטני בשיקום של מבנים לאחר שריפה. כידוע, מבנים אשר נפגעו כתוצאה משריפה, עלולים להוות כמפגע בטיחותי חמור, כך שגם מבחינה בטיחותית קיימת חשיבות גבוהה למהר ולנקוט בפעולה על  מנת להעביר אותם הליך שיקום.

הליך שיקום המבנה

גם מבנה אשר ניזוק בצורה חמורה במיוחד כתוצאה משריפה, יכול לעבור הליך שיקום איכותי ולחזוק למצבו הקודם – ואף להיראות טוב יותר. כמובן, שתוצאה זו יכולה להיות מושגת רק על ידי חברה מקצועית ומנוסה, אשר מחזיקה בידע נרחב בקשת רחבה של תחומים רלוונטיים כמו: הנדסת חשמל, כימיה ועוד.. כך שקבלן שיקום, אמור לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם יועצים, מומחים, מדענים ומהנדסים. אנשי מקצוע אלו ידעו לבצע את עבודת השיקום תוך התייחסות לכל ההיבטים: ההיבט הבטיחותי, ההיבט הפונקציונאלי וכמובן גם ההיבט האסטטי. במסגרת הליך השיקום יבוצעו פעולות לצורך שיקום בטון, פעולות לצורך שיקום חזיתות מבנים ופעולות רבות נוספות, אשר ייעוד להוביל לתוצאה הטובה והאיכותית האפשרית.

שיקום של כל סוגי המבנים

קיימים הבדלים בין שיקום של מבני מגורים, שיקום של מבנים מסחריים ושיקום של מבני תעשייה. על החברה או הקבלן לפעול תוך התבססות על סוג המבנה, לנטרל את כל הגורמים המזהמים אשר מהווים חלק מהשריפה ולנסות ולפעול במהירות על מנת לנסות ולהציל את התכולה שעדיין לא נפגעה. בבניינים מסחריים, קיימת חשיבות גבוהה למהר ולבודד את האזור שנפגע משאר אזורי המבנה, על מנת לצמצם את הנזק במערכות החשובות של אותו המבנה. בשיקום מבני תעשייה, נדרשים אף פעולות מהירות ומורכבות יותר – כאשר, המטרה היא להחזיר את העסק מהר ככל הניתן לפעילות – כידוע, כל יום בו העסק מושבת, גורם להפסדים כספיים עצומים לבעלים וחברה מנוסה בתחום שיקום מבנים, תדע איך לזרז את התהליכים.

בחירת הקבלן המתאים

שיקום מבנים לאחר שריפה הם פעולה אפשרית, אך היא לא פשוטה והיא כאמור, דורשת רמה מקצועית גבוהה. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את קבלן השיקום בתבונה. בהליך הבחירה, מומלץ לוודא שהוא אוחז בניסיון בתחום של שיקום מבנים לאחר אירועי שריפה. שהוא מקפיד לעבוד תוך התבססות על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. וכמובן, שהליך השיקום מתבסס על אבחון מקדים של הנזקים ותכנון מקיף אשר מטרתו להחזיר את המבנה למצב בו הוא היה לפני התרחשות השריפה.

זקוקים למידע נוסף לגבי שיקום בטון לאחר שריפה או להתייעצות? צרו קשר ונשמח לסייע!