תפריט

שיפוץ בניינים ומבנים


כשמבצעים שיפוץ בניינים או שיפוץ חזיתות מבנים המראה החזותי והאסתטי שלו משתנה באופן משמעותי, אך יחד עם זאת גם האיכות והעמידות של הבניין משתפרת מאוד – דבר חיוני וחשוב על כל דיירי הבניין, כך שיוכלו להמשיך וליהנות מקורת גג יפה ויציבה.

ההחלטה של שיפוץ מבנים צריכה להיעשות באופן משותף יחד עם כל הדיירים, כיוון שעבודת שיפוץ מבנים כוללת את שדרוגו של כל המבנה ולא רק חלקים ממנו.

במהלך ההחלטה יש להחליט אילו עבודות שיפוץ בניינים יש לבצע בבניין, כך שהוא יחזיק מעמד לעוד שנים רבות.

היתרונות של שיפוץ מבנים

לשיפוץ בניין משותף יש כמה יתרונות משמעותיים, כאשר הבולטים שבהם הינם:

  • יופי ואסתטיקה – אין ספק כי שיפוץ מבנה יכול להעניק לו מראה חדש ויפה יותר. אם מדובר על בניין ישן יחסית שנשנה לפני כמה עשרות שנים, באופן טבעי המראה החיצוני שלו נראה מיושן, מתקלף ולא אסתטי במיוחד. בעזרת שיפוץ חזית הבניין עם חיפוי קיר, צביעת הקירות ועוד עבודות שאנו מבצעים ניתן לקבל בניין בעל חזות יפה ומודרנית יותר.
  • איטום ובידוד – נוסף על נראות הבניין,  יכול לשדרג באופן משמעותי את איכות יסודות המבנה והעמידות שלו בפני נזקי סביבה שונים. בניין ישן בעל יסודות רעועים עלול לאבד מכושר האיטום והבידוד של קירות המבנה, וכך יכולים לחדור מים ורטיבות דרך הסדקים ולעשות נזקים חיצוניים ופנימיים. בזמן שיפוץ מבנים ניתן ליישם חומרים צמנטים על הקירות, וכך לשפר את האיטום.
  • השבחת נכס – כל מבנה שעובר שיפוץ ושדרוג, מעלה באופן אוטומטי את ערך השוק שלו. בעזרת שיפוץ בניינים איכותי ומתאים של בניין, ניתן להכפיל את ערכו בשוק הנדל"ן כך שהדיירים בבניין יוכלו להשכיר או למכור את דירתם ברווח גדול יותר.

שיפוץ חזיתות בניינים ולובי הבניין כחלק מהשיפוץ

תהליך שיפוץ בניין כולל בתוכו כמה אפשריות שונות, כאשר ההעדפה העיקרית של הדיירים היא שיפורו החזותי של הבניין כמו גם שדרוג הלובי.

ניתן לשדרג את מבואת הכניסה לבניין עם הגדלת חלל הלובי, החלפה של הריצוף המיושן בריצוף מודרני, צביעת הקירות וגם החלפת גרמי המדרגות במידת הצורך.

את חזית הבניין ניתן לשפץ בעזרת קילוף הצבע או החיפוי הקיים, יישום של חיפוי חדש ואיכותי יותר. המטרה בחיפוי החיצוני הינה אסתטית, אך גם תורמת לעמידות הקירות החיצוניים בפני חדירת גשמים ולכלוך הודות לחומרי איטום איכותיים העשויים תערובת אקרילית כמו שליכט צבעוני.

שיפוץ מבנים לצרכי תיקון ואיטום של הבניין

בבניינים ישנים העומדים שנים רבות, עלולים להיווצר חריצים וסדקים בקירות החיצוניים של המבנה וכך מתרחשת בעיית רטיבות תמידית.

צבע מתקלף מעיד לרוב על בעיית אטימות בקיר, ולכן שיפוץ בניין יעיל במיוחד לצורך איטום ובידוד איכותי ומניעת בעיות של עובש ורטיבות בקירות הפנימיים.

האיטום יתבצע לרוב בעזרת בטון צמנטי, הידוע כחומר איטום ובידוד מצוין עבור קירות חיצוניים.

יש לכם שאלות נוספות בנושא שיפוץ בניינים? צרו קשר עכשיו עם קבוצת רשף, קבלני שיפוץ מבנים מנוסים ונשמח לעזור!

שיפוץ חזית מבנה עם קבוצת רשף

שיפוץ חזית מבנה עם קבוצת רשף