תפריט

איטום מאגרי מים – אופי העבודה וחשיבותה


בכל בית בישראל, מבוצעות עבודות איטום. המטרה? למנוע את חדירתם של מים אל תוך המבנה. כך, הדרישה לעבודת איטום גג ואיטום קירות חיצוניים, זוכה דרך קבע לביקוש גבוה.

לצד עבודות איטום מסוג זה, ישנה עוד עבודת איטום נוספת ומאד ספציפית: איטום של מאגרי מים.

בשונה מאיטום דירות ששם את הדגש על מניעת חדירת המים, במקרה של איטום מאגר מים אוטמים במטרה למנוע את דליפת המים הקיימים במאגר נתון.

מאגרי מים יכולים לשרת מטרות שונות ולהיות ממוקמים באתרים שונים – על פני השטח באמצעות בורות חלחול וגם באזורים תת-קרקעיים.

עבודת איטום מאגרים של מים חשובה כך או כך, אך במקרה הזה של איטום מאגרי מים, יש לבצע עבודה יסודית, שכן סטייה מהסטנדרט הנדרש עלולה להוביל במקרה הטוב לנזילות, אך במקרה הפחות טוב לפגיעה משמעותית בבריאות הסביבה. 

איטום מאגרי מי שתייה  – מהי חשיבותו?

בישראל ישנם מאגרי מים רבים, כאשר כל מאגר משמש תכלית אחרת. לצד מאגרים המשמשים לדוגמא את לוחמי האש לכיבוי שריפות, גם ישנם מאגרים שהודות להם ניתן לספק לאזרחי ישראל מים באספקה שוטפת ורציפה.

מאגר מים שאיננו אטום כנדרש, מכתים את המים הנקיים ויכול לגרום לנזקים בריאותיים נרחבים. מאגר מים המיועד למי שתייה, חייב להיות אטום וסטרילי, זאת לטובת שימור איכות המים ומניעת זיהומים נרחבים.

איטום מאגרי מים

על פי מה נקבעת שיטת איטום מאגרים של מים?

כאנשי מקצוע, אנו לא מבצעים אך ורק את עבודת האיטום בפועל. העבודה שלנו מתחילה עוד קודם לכן, זאת עם בחינת מאגר מים ובדיקתו לעומקו.

חשוב לנו להבין ממה עשוי מתקן המים, ובהתאם לשדך לו את פתרון האיטום הנכון, העמיד והבריא ביותר.

אנו רואים בכם שותפים לדרך, ונעדכן אתכם בכל שלב בעבודה – החל מבדיקת המתקן ועד לשלב בו נקבל החלטה מקצועית אודות שיטת האיטום.

שיטת האיטום הנבחרת, מתבצעת גם בהתאם לייעוד המים. כך לדוגמא, במידה ומדובר על מי שתייה, הרי שחשוב לבחור בחומרי איטום שאינם פוגעים באיכות המים, וביכולת להשמיש אותם כמי שתייה. 

איטום מאגר מים למניעת דליפת המים

כשמדובר על מאגר מים, מדובר על מאגר המכיל בתוכו כמויות אדירות של מים. על מנת להבין את חשיבות עבודת איטום של מאגרי מים, נסו לדמיין לעצמכם מצב שבו מתגלים סדקים המאפשרים את דליפת מים מהמאגר.

ישנם מאגרים הממוקמים באזורים אסטרטגים, כמו גם בקרבת אזורי מגורים. דליפת מים מהמאגר, יכולה לגרום נזק רב לרכוש, ובמקרים קיצוניים יותר גם בנפש. 

איטום מאגרי מים עם "קבוצת רשף"

לצד המקצועיות שעליה אנו לא מתפשרים, חשוב לנו להעניק גם חווית שירות איכותית, נעימה ואדיבה. עם היציאה המשותפת לדרך, אנו מתחייבים על ליווי מקצועי ושירותי כאחד.

הצוות שלנו יעבוד מולכם בשיתוף פעולה מלא – החל מהפגישה בה נבדוק את מאגר המים הרלוונטי ועד לרגע בו נשלים את עבודת איטום מאגר מים. לפרטים נוספים אודות איטומי מאגרי מים, תוכלו לפנות אלינו.