תפריט

שיקום מבנים לאחר קריסה


הדירה שלנו מהווה את הנכס המשמעותי והיקר ביותר שרובינו מחזיקים ברשותנו. יחד עם זאת, לצערנו המבנה בו ממוקמת הדירה, חשוף למפגעים שונים (אשר חלקם אומנם נדירים, אך עדיין עלולים לקרות). כך יוצא, שאם חלילה הדירה נהרסה כתוצאה מקריסת המבנה. חשוב להיות מודעים שיש פעולות אותן ניתן לעשות על מנת לשקם את המבנה. כיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, חברות מקצועיות ומנוסות, אשר בראשן עומד קבלן שיקום בעל ידע וניסיון, ערוכות לבצע את העבודה בצורה איכותית ובסטנדרטים בלתי מתפשרים.

הליך שיקום בטון

אחד השלבים המרכזיים בהליך שיקום מבנים לאחר קריסה הוא שיקום בטון. הליך שיקום בטון, אמור להתבסס על עבודת הכנה מקדימה אשר כוללת: חציבה לצורך קבלת תשתית יציבה, חשיפתה של ברזלי הזיון וניקוי הברזל ועוד.. רק אחרי שעבודות ההכנה הושלמו במלואן ועל הצד הטוב ביותר, ניתן להתחיל לבצע את עבודת השיקום בפועל אשר כוללת שטיפה וניקוי השטח בלחץ מים, שימוש בפרמייר לצורך טילוא, יישום של בטון המועשר בפולימרים ופעולות רבות נוספות – אשר כל אחת מהן דורשת שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות חדשניות ואמורה להתבצע על ידי מקצועניים בתחום שיקום מבנים ולא פחות..

בחירת קבלן שיקום מתאים

אז בכדי להבטיח את עבודת שיקום מבנה המקצועית והאיכותית ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את קבלן השיקום והדרך הטובה ביותר לבצע את הבחירה עוברת תוך שימת דגש על מספר פרמטרים ובין היתר:

  • ניסיון – כדאי לוודא שמדובר בקבלן מקצועי ומנוסה בתחום. בנוסף, ההמלצה היא לבדוק מהן ההכשרות שיש לו.
  • טכנולוגיות – כדאי לבדוק באלו טכנולוגיות ושיטות אותו הקבלן עושה שימוש על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת – ככל שאוספים יותר פרטים לגבי צורת העבודה של הקבלן, כך יתאפשר לבצע בחירה טובה יותר.
  • המלצות – אם יש אפשרות לקבל המלצות אמינות על אותו הקבלן ועל טיב השירותים אותם הוא מציע, דבר זה יוכל לסייע בצורה רבה בקבלת ההחלטה.
  • דוגמאות – אין כל ספק כי הדרך הטובה ביותר לבחור קבלן שיקום, עוברת בהתרשמות מפרויקטים של שיקום מבנים עליהם הוא חתום – כך, שכדאי לבקש ממנו לראות דוגמאות שכאלו.

דגש על כל הפרמטרים הללו ובחירה מושכלת ונבונה באותו קבלן שיקום מנוסה ומקצועי, יכולה להתוות את הדרך להליך שיקום מבנים אשר עונה על כל הציפיות.

השלמת התהליך

כאמור, קריסת מבנה היא דבר מסוכן, שחשוב לעשות הכול בכדי להימנע מלהגיע למצב זה – מכיוון שהוא גם עלול לסכן חיים. יחד עם זאת, אם חלילה דבר זה קרה, חשוב לדעת, שברוב המקרים, יש מה לעשות על מנת לשקם את המבנה – וכשלב ראשון, חשוב ליצור קשר עם קבלן שיקום מקצועי ומנוסה, על מנת שזה יגיע לשטח ויעניק ייעוץ ראשוני והסבר על כל הפעולות בהן יש לנקוט לצורך השיקום של אותו המבנה.

זקוקים למידע נוסף לגבי שיקום מבנים לאחר קריסה או להתייעצות? צרו קשר ונשמח לסייע!