תפריט

מה זה שיקום מבנים?


אז ברור לכם שפרויקט של שיקום מבנים שם את הדגש על שיקומו של מבנה קיים. עם זאת, אילו פעולות נכללות בפרוייקט רחב היקף שכזה? שיקום מבנה כולל גם שדרוג לטובת שיפור התשתית הקיימת, אך גם פעולות שמטרתן לשפר את חזות המבנה המיועד.

שיקום מבנים

שיקום מבנים

שיקום מבנים מגלם בתוכו שלל יתרונות:

  • שיקום בהיקף נרחב יכול להשביח את הנכס
  • הפיכת הנכס לכזה העומד בסטנדרט הבטיחות הנוכחי
  • שדרוג איכות חייכם בעקבות שיקום המבנה
  • שיקום מבנה מנכס נטוש לנכס הראוי למגורים

שיקום מבנה: ההיבט הבטיחותי

המון פעמים הצורך לבצע שיקום במבנה, עולה בעת שמדובר על בניין ישן. כידוע, בישראל ישנם לא מעט תהליכים שבבסיסם התחדשות עירונית, כאשר המטרה היא להדביק את הפער שבין סטנדרט הבניה מהעבר לזה הנוכחי-מודרני. לא תמיד יש צורך להרוס בניינים ולהקים חדשים, אלא שלעתים שיקום מבנה מספיק לחלוטין. באילו מקרים?

כך לדוגמא, בעת שישנו מבנה שהקירות החיצוניים בו זקוקים לאיטום משמעותי, זאת לאחר שהם מתקלפים, מתפוררים ובעת שישנם שכנים המלינים על רטיבות בקירות הפנימיים. זוהי עבודה קלאסית של שיקום מבנה: ממבנה שסובל מסדקים וקילופים למבנה המאופיין בקירות אטומים, צבועים ואסתטיים.

שיקום מבנים כפעולת תחזוק לגיטימית

ישנן פעולות הנכללות תחת "שיקום מבנים", הנחשבות גם לפעולות תחזוק לגיטימות לבניינים. כידוע, בעת שאתם מתחזקים את הנכס שלכם בתדירות גבוהה, אתם מונעים את הזנחתו המתמשכת. אפשר גם כאן לתת את הדוגמא של איטום הקירות החיצוניים: פעולה שכזו נחשבת כפעולת שיקום למבנה, כאשר ניתן לחזק את איטום הקירות החיצוניים עוד לפני שמתגלה נזילה או רטיבות. כך, הפעולה "השיקומית" הופכת לפעולת תחזוק שמשמרת את ערך הבניין, ובעיקר את איכות החיים שלכם.

שיקום מבנים והשבחת נכסים

ישנו אינטרס המשותף לכל הדיירים בבניין:

להבטיח שהערך של הבניין (ושל הנכס הפרטי של כל אחד מהדיירים), ישמר. פעולות שיקום מבנים לא רק משמרות את הערך של הנכס, אלא גם יכולות להשביח אותו. עבודות אפשריות במסגרת שיקום מבנה:

  • צביעה לקירות החיצוניים של הבניין
  • התקנה של חיפויים דקורטיביים
  • איטום שלילי וחיובי בבניינים וכן הלאה…

צביעה חיצונית: וכך תהיו יפים גם מבחוץ

הצביעה החיצונית משמרת את המעטפת האסתטית של הבניין, כאשר לא אחת היא חלק מתהליך של שיקום בטון. למרות שמדובר על פעולה אסתטית בלבד, הצביעה החיצונית לקירות המבנה תורמת גם לעמידות המבנה לעוד שנים. אנו נשמח לייעץ לכם באשר לעבודת השיקום המומלצת במבנה שלכם. 

אנחנו ואתם – למען אותה המטרה: שיקום המבנה

אנחנו ב"קבוצת רשף", מבצעים מניפה רחבה של עבודות הנכללות תחת שיקום המבנים. אנו מציעים לא רק שירותים מקצועיים בסטנדרט הגבוה ביותר, אלא גם שירות אדיב, זמין וסבלני – לכל הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בשיתוף פעולה מלא, אמינות ובשקיפות, ומעל לכל: בהתחייבות לעבודות שיקום מבנים מקצועי שיתרמו פרקטית וחזותית למבנה שלכם.

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום! נשמח להשיב על כל שאלה ולייעץ לכם מקצועית.

לייעוץ ויצירת קשר לחץ כאן